پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز

 

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز

پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز چیست؟ اکثر بیماران دیالیز زمانی که شرایط خود را توسعه پایان مرحله بیماری کلیوی (ESRD) را تجربه کنند. در این مرحله، سطح GFR کمتر از 15 بوده است. در نتیجه از دست دادن بزرگ عملکرد کلیه ظهور یک سری علائم و عوارض، که باعث می شود دیالیز گاهی اوقات بسیار ضروری است.

همانطور که به پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز، برخی از تحقیقات می گویند امید به زندگی طبیعی یک بیمار 3-5 سال است. میزان مرگ و میر برای بیماران مبتلا به ESRD سالانه 22 درصد است و این بدان معنی است که فراتر از 5 سال باقی مانده است برای رفتن به بسیار بعید است. برخی از داده ها نشان می دهد که متوسط ​​پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز 4.25 سال است و تنها 23 درصد از بیماران دیالیزی می توانند به مدت 10 سال زندگی می کنند.

ما ذکر کرده اند که دیالیز بسیار ضروری است که گاهی اوقات، و واقعیت این است که بدون دیالیز، بیماران مبتلا به ESRD نمی خواهد برای بیش از چند هفته زنده بمانند. خوب، حقیقت دیگری است که هر کس یک فرد خاص، آنچه شما باید به تعداد کسانی که به اصطلاح به چشم پوشی در مورد پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز از حالا به بعد، نگه داشتن یک روحیه ی خوب و تلاش برای پیدا کردن یک درمان کارآمد است که می تواند کمک به بهبود امید به زندگی شما.

برخی از بیماران دیالیزی باید به صورت یک سری از علائم ناخوشایند، اعم از درد و ناتوانی جسمی منجر به بی اشتهایی، انرژی و عملکرد ضعیف، افسردگی، اختلال شناختی، که باعث می شود کیفیت زندگی آنقدر فقیر است که آنها نمی خواهند برای ادامه.

به عنوان یک بیمار ESRD، اگر شما هنوز هم برخی از خروجی ادرار خاص، به این معنی هنوز هم وجود دارد جریان خون در کلیه ها، که باعث می شود آن را ممکن است برای بهبود پایان مرحله بیماری کلیوی امید به زندگی با دیالیز و به تدریج کاهش فرکانس دیالیز با دوره نقاهت عملکرد کلیه. خب، چنین نوع درمان کمک به بیماران بیشتر و بیشتر ESRD در سراسر جهان است. یا ترک ما پیام زیر و یا ارسال یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ما اگر شما علاقه مند به اطلاعات مربوط به درمان برای دوره نقاهت عملکرد کلیه هستند، شما می توانید آن را توسط مشاوره آنلاین متخصص آزادانه دریافت کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زندگی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.